Παραγγελία - Πληρωμή
ΤΡΟΠΟΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
-
Τηλεφωνική παραγγελία
Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά στο τηλ. 210 9815174 από Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες από 9:30 έως 16:30 (εκτός των επισήμων αργιών).
-
Με αποστολή e-mail ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας
Μπορείτε να αποστείλετε τη παραγγελία σας στο e-mail: sales@pop11.gr όλο το 24ωρο, αναγράφοντας τα πλήρη στοιχεία επικοινωνίας, αποστολής και περιγραφή προϊόντος. Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας την επόμενη εργάσιμη ημέρα για να σας ενημερώσουμε για το κόστος και το χρόνο παραγωγής.
-
Απευθείας μέσα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα (e-shop)
ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
-
Για τηλεφωνικές παραγγελίες ή μέσω e-mail
Απαιτείται προκαταβολή το 50% του συνολικού κόστους της παραγγελίας με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που αναφέρεται παρακάτω πριν την έναρξη των εργασιών και εξόφληση με την παράδοση τους.
Οι όροι και οι χρεώσεις θα σας αποσταλούν πριν την έναρξη με έγγραφη συμφωνία, την οποία και πρέπει να αποδεχθείτε ώστε να ξεκινήσει η παραγγελία σας.
H έναρξη των εργασιών γίνεται μετά την επιβεβαίωση καταβολής της προκαταβολής. Για να προχωρήσει η παραγγελία σας, παρακαλούμε να μας στείλετε το αποδεικτικό κατάθεσης με τον αριθμό παραγγελίας σε ένα από τα παρακάτω mail: info@pop11.gr ή sales@pop11.gr
Για οποιαδήποτε ερώτηση μπορείτε να επικοινωνήσετε με το κατάστημά μας στο τηλέφωνο 210 9815174.
Οι αναφερόμενες τιμές δεν περιλαμβάνουν Φ.Π.Α. και κόστος μεταφοράς- όπου αυτό απαιτείται και μπορεί να αλλάξουν απροειδοποίητα.
Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας :
-
Πληρωμή στο κατάστημα – με μετρητά ή με χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας
Οι παραγγελίες που η παραλαβή τους θα γίνεται από το φυσικό κατάστημα μας θα πρέπει να έχουν εξοφληθεί ή θα πρέπει να έχει προκαταβληθεί το 50% του συνολικού κόστους της παραγγελίας με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που αναφέρεται παρακάτω.
-
Με κατάθεση σε τράπεζα ή e-banking*
Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας κάνοντας κατάθεση σε τραπεζικό μας λογαριασμό σε έναν από τους παρακάτω λογαριασμούς:
Alpha Bank
Αρ. Λογ./ Bank acc: 155 00200 2004398
ΙΒΑΝ: GR8801401550155002002004398
Eurobank
Αρ. Λογ./ Bank acc: 0026 0033 27 0201072458
ΙΒΑΝ: GR2802600330000270201072458
-
Για παραγγελίες μέσω ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop)
Η εξόφληση της παραγγελίας γίνεται προκαταβολικά με έναν από τους παρακάτω τρόπους:
-
Πληρωμή με χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας
-
Με κατάθεση σε τράπεζα ή e-banking* σε έναν από τους παρακάτω λογαριασμούς:
Alpha Bank
Αρ. Λογ./ Bank acc: 155 00200 2004398
ΙΒΑΝ: GR8801401550155002002004398
Eurobank
Αρ. Λογ./ Bank acc: 0026 0033 27 0201072458
ΙΒΑΝ: GR2802600330000270201072458
Η παραγωγή της παραγγελίας σας ξεκινά αφού προηγηθεί η επιβεβαίωση της πληρωμής. Για την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση σας παρακαλούμε να στείλετε αντίγραφο του καταθετηρίου και τα στοιχεία της παραγγελίας σας με e-mail στο info@pop11.gr ή sales@pop11.gr.
Η κατάθεση των χρημάτων στον τραπεζικό λογαριασμό μας θα πρέπει να γίνει μέσα σε 5 εργάσιμες ημέρες από την στιγμή της επιβεβαίωσης αποδοχής της προσφοράς. Μετά το πέρας του χρόνου αυτού, η παραγγελία θα ακυρώνεται αυτομάτως.
Η εξόφληση παραγγελίας αποδεικνύεται με την απόδειξη είσπραξης ή με το καταθετήριο της τράπεζας.
Καθυστέρηση στην εξόφληση παραγγελίας πέραν της οριζόμενης ημερομηνίας συνεπάγεται νόμιμων τόκων.
Για κάθε διαφορά από την παρούσα συναλλαγή συμφωνείται ρητά ότι αρμόδια για την επίλυσή της είναι τα δικαστήρια των Αθηνών.
*Προσοχή! Οι Τραπεζικές Προμήθειες επιβαρύνουν τον αγοραστή. Σε περίπτωση κατάθεσης από διαφορετική τράπεζα ο πελάτης αναλαμβάνει τις προμήθειες και των δύο τραπεζών – επικοινωνήστε μαζί μας για λεπτομέρειες στο τηλ. 210 9815174 από Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες από 9:30 έως 16:30 (εκτός των επισήμων αργιών).
ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Μια παραγγελία θεωρείται άκυρη αν δεν έχει καταβληθεί η προκαταβολή (50% του συνολικού κόστους παραγωγής) και δεν έχει σταλεί αντίγραφο του καταθετηρίου και τα στοιχεία της παραγγελίας με e-mail στο info@pop11.gr ή sales@pop11.gr εντός 5 ημερών από την ημέρα παραγγελίας.
Σε περίπτωση που ο πελάτης έχει καταβάλει την προκαταβολή και επιθυμεί την ακύρωση της παραγγελίας για οποιονδήποτε λόγο η τυχόν καταβληθείσα προκαταβολή δεν επιστρέφεται. Ως εκ της φύσεως των υπηρεσιών υπάρχει δυνατότητα αντικατάστασης, όχι όμως επιστροφής των χρημάτων. Συνεπώς ο αγοραστής παραιτείται δια του παρόντος της ασκήσεως του δικαιώματος της αποζημιώσεως.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ
Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών “Alpha e-Commerce” της Alpha Bank και χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.2 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (SecureSocketsLayer – SSL). Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Λόγω του εξατομικευμένου χαρακτήρα των προϊόντων, με βάση τη νομοθεσία, δεν παρέχεται η δυνατότητα επιστροφής τους ή το δικαίωμα υπαναχώρησης για οποιοδήποτε λόγο.
Σε custom made προϊόντα που ο πελάτης συμπληρώνει τα δικά του κείμενα, όπως έντυπα, κάρτες κλπ, αποστέλλεται η τελική μακέτα στον πελάτη ηλεκτρονικά. Ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να ελέγξει όλα τα κείμενα για ορθογραφικά λάθη, ημερομηνίες κλπ. και γραπτώς, με την αποστολή e-mail, να δώσει την έγκριση του για την εκτύπωση των εντύπων. Σε περίπτωση έγκρισης από την πλευρά του πελάτη, και διαπίστωσης του μεταγενέστερα της εκτύπωσης, ότι υπάρχει λάθος στα κείμενα τότε η επιχείρηση δεν φέρει καμία ευθύνη και τα προϊόντα δεν επιστρέφονται.
Δεν θεωρείται ελάττωμα και η εταιρεία ουδεμία ευθύνη φέρει, εάν αυτό οφείλεται σε αρχεία που έχουν αποσταλεί από τον πελάτη, ή σε αρχεία που έχουν τύχει έγκρισης του πελάτη.
Σε ειδικές custom made παραγγελίες και κατασκευές σύμφωνα με συγκεκριμένες προδιαγραφές, η εταιρεία προβαίνει σε επιδιόρθωση της βλάβης και νέα παράδοση του προϊόντος στον πελάτη μόνο και εφόσον υπάρχει κατασκευαστικό λάθος. Αντικατάσταση αυτών θα γίνεται μόνο στην περίπτωση που το ελάττωμα δεν επιδέχεται επιδιόρθωσης.
Τυχόν αποκλίσεις προϊόντων με εκείνα που απεικονίζονται στις φωτογραφίες δεν αποτελούν ελάττωμα και δεν στοιχειοθετούν λόγο αντικατάστασης αυτών.
Εξαίρεση αποτελούν μόνο τα προϊόντα από το ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop) και εφόσον δεν έχουν υποστεί πρόσθετες εργασίες που γίνονται αποκλειστικά για εσάς και αποκλείουν τη δυνατότητα να πωληθούν τα προϊόντα στη συνέχεια σε άλλον.
Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 210 9815174 ή με e-mail στο info@pop11.gr ή sales@pop11.gr εντός 10 ημερών για αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων. Σε αντίθετη περίπτωση διατηρούμε το δικαίωμα να μη δεχτούμε την επιστροφή.
Οι επιστροφές των χρημάτων σας γίνονται σε διάστημα εντός 30 ημερών από την επιστροφή και παραλαβή των προϊόντων από εμάς.
Για την επιστροφή των χρημάτων σας πρέπει να μας δηλώσετε το λογαριασμό στον οποίο θέλετε να γίνει η κατάθεση. Για τις επιστροφές είναι απαραίτητη η απόδειξη λιανικής. Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου πρέπει η επιστροφή να γίνεται με δελτίο αποστολής.
Σε περίπτωση που ο πελάτης ζητήσει την αλλαγή ή την αντικατάστασή των προϊόντων που επέλεξε κατά την αγορά του και η συναλλαγή επιθυμεί να γίνει εξ αποστάσεως, τότε επιβαρύνεται με το κόστος των μεταφορικών.